Marslesing 2008

  • Trekkoppfuglen – Haruki Murakami
  • Utvalgte emner i katastrofefysikk – Marisha Pessl
  • The passion – Jeanette Winterson
  • Neverwhere – Neil Gaiman

Nei, det går ikke så fryktelig fort framover i bokhyllene her, nei. Fortsatt ikke. Og da har jeg endatil hatt over en ukes påskeferie med masse lesetid… og jeg fikk også storkost meg med Utvalgte emner i katastrofefysikk av Marisha Pessl. Det har ikke gått like bra med Trekkoppfuglen av Haruki Murakami, som jeg fortsatt holder på med… og det synes jeg er trist, for jeg hadde store forventninger til den. Men alt i alt har det vært en god lesemåned når det gjelder de bøkene jeg faktisk har klart å bli ferdig med!

Men jeg har igjen gode forsetter for en ny måned, og håper dere alle får masse gode leseropplevelser i april!

4 kommentarer »

  1. leselama said

    Oi da… og så jeg som har «Trekkoppfuglen» liggende i bokhylla som en potensiell og nesten garantert godbit en dag jeg skal unne meg noe litterært skikkelig bra! :-/

    Kanskje jeg får leve i håpet og satse på at vi er skikkelig uenige om den der? 😉

  2. Jannicke said

    Tihi, må bare få sagt at Trekkoppfuglen ikke var dårlig, da! Men den svarte ikke helt til mine (store) forventninger, og da blir skuffelsen desto større. Jeg er ferdig med den nå, og synes den var verdt å lese, altså! 🙂

  3. leselama said

    Puh! Godt å høre! 😆

    Det er litt farlig med de derre svære forventningene, ja… ofte blir vi liksom litt mer skuffet enn vi hadde behøvd å være. MEN etter å ha lest flere av Murakami, må jeg jo si at han er skrekkelig god til å skrive bøker jeg liker, så også jeg har skrudd forventningene høyt opp. Det er liksom ikke til å unngå. 😉

  4. Elin said

    Åh, du har lest Neverwhere! ❤ Jeg elsker den boka! (Men det visste du nok allerede?)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg igjen en kommentar